Stay beautiful #1 ❥

Veröffentlicht auf von checcolate.1

Stay beautiful #1 ❥

Hallo meine Lieben ♥

Nach ganz vielen Anfragen und Fragen nach einem Blog, schreibe ich nun meinen ersten Post.
Eure Fragen die mich täglich in Instagram-Direkt, Ask.fm und Facebook erreichen wiederholen sich sehr oft und drehen sich meist um das selbe Thema. Seien es meine Haare, die Pflegeartikel, welche ich benutze, meine Wimpern oder oder oder. :)
Oft bleibt keine Zeit auf diese Fragen gründlich einzugehen ;(
Da ich selbst zahlreiche Blogs verfolge, weiß ich, wie erleichternd es manchmal sein kann zu lesen was gegen spröde Fingernägel hilft. Daher der Blog: Just for Girls ;)
Ich bin hier, um auf eure Fragen einzugehen, Produkte zu testen und euch daran teilhaben zu lassen, euch meine Tipps und Tricks gegen verschiedene Probleme zu verraten, Make-up-Routinen, Haar-Routinen, verschiedene Stilkombinationen und alles was das Frauenherz noch so braucht :)
Da ich den Blog nicht für mich führe, gehe ich auf eure Wünsche ein. Also lasst mich in den Kommentaren, per Nachrichten in Facebook oder Instagram wissen, was ihr lesen wollt und was ihr euch hier in Zukunft wünscht und vorstellt. Ich freue mich sehr darauf euch an vielen Dingen teilhaben zu lassen und gar zu helfen :)

Fühlt euch geküsst Mädels und bleibt so schön, wie ihr seid :**

Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
G
Jestes modelka? Wygralas jakas sesje dla Bershki?:) Kiedy zobaczymy rezultaty?:)
Antworten
G
Zazdroszcze znajomości niemieckiego:)) Jaka jest nazwa Twojego instagramu?<br /> <br /> Super post! Buziaki:p
Antworten
G
Szkoda,szkoda://///
C
Sorry Ale nie znam sie na tym :D
G
A mam jeszcze takie pytanie - Ty masz snapchata to moze bedziesz wiedziec.Chcialabym sobie utworzyc konto na tym,ale mam Windows Phone i nie ma na niego tej aplikacji...jest jakis inny sposob zeby ja zdobyc czy cos?:) Tyyyyyyyle rzeczy mnie omija....
G
To prawda, ale spedzasz ja w gronie rodziny i mysle,ze to walsnie jest najwazniejsze - nie jedzenie na stole czy prezenty:p Choc faktycznie niemiecka kielbasa jest okropna,ale slodycze - mniam:) A na meczu Polska - Niemcy komu kibicujesz?:) Ja zawsze Niemcom xd Oni jak cos robia to robia to albo dobrze,albo w ogole:) Wiesz cos juz na temat Twoich zdjec z sesyyyyji?:)))
C
Kazdy czlowiek jest moim zdaniem indiwidualny i ma swoje zalety i wady. Kultura tutaj jest inna niz w polsce. Ale ciezko mi opisac jacy sa niemcy. Kazdy jest inny. Ale maja wielka wade. Wigilia nie jest do porownania z nasza ;)
G
Fajnie, masz cel w życiu, wiesz czego pragniesz:) Trzymam kciuki:) A ładna twarz wiele Ci ułatwi w życiu to prawda:) A powiedz mi jeszcze jakoże mieszkasz w Niemczech, znasz wielu - jacy oni są? Słyszałam wiele teorii zapewne połowa wyssana z palca:)
C
Pracowalam 12 lat ostro by dostac sie Do dobrej matury aby miec szanse na studia. Brakuje Mi jeszcze tylko kilka krokow. Nie pracowalam na to Tak dlugo aby pojsc so pracy i nie osiagnac tego o czym sobie marze. Oczywiscie nie bede zyla na portfelu rodzicow - kolo studiow napewno pojde do pracy. Dlatego mnie to Tak cieszy ze mam mozliwosc na dzialanie jako modelka. Mysle Ze to Mi w przyszlosci wiele ulatwi :)
G
A nie wolałabyś iść do pracy? Wiesz jak jest ze studiami w dzisiejszych czasach:) <br /> Aha, to ja Ci dziekuje za te wszystkie odpowiedzi tyle sie dzieki Tobie dowiedzialam:) Jestes Kochana:)
C
Mysle ze na psychologie lub sociologie :) <br /> Nie , zatrzymalam obywatelstwo polskie:) <br /> Bardzo Ci Dziekuje Za takie cieple slowa :*
G
Aha a na kierunek ? Masz już upatrzony?:) Masz niemieckie obywatelstwo?:) Ale Zgorzelec jest przy granicy także:) Ehhh wiem,wiem:) Jejciu naprawde nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze tego,że mieszkasz w Niemczech, umiesz jezyk perfect, jestes zjawiskowo piekna i inteligentna:) Szczesciara z Ciebie jak nie wiem..nie zmarnuj tego:)
C
po maturze wyberiam sie na studia:p wyjade do Dresden Lub Hamburg. I Do polski nie wroce na stale. Ale przebywam w polsce czesto, Bo moja cala rodzina tam mieszka:) <br /> Nauczenie niemieckiego wychodzi najlepiej, gdy sie przebywa w tym kraju. Ja owszem ogladalam telewizje niemiecka:)
G
Naprawde zazdroszocze:) To rodzice mieszkaja z Toba w Niemczech tak?:) Pewnie, mjec taka szanse od losu nie mozna z niej nie skorzystac:) I co po maturze? Do Polski rozumie nie wracasz:) Nie ma po co:) Masz pewnie wiecej niemieckich przyjaciol niz polskich:) A powiedz mi jak moge skutecznie nauczyc sie niemieckiego? Umie podstawy,ale to naprawde podstawy:) Ucze sie tez holenderskiego i norweskiego, angielski umie teraz chce niemiecki,ale to perfect:) Kocham ten kraj i jezyk:) Dziekuje za odpowiedzi:p
C
Bardzo mi milo:) dziekuje Ci bardzo!Tak mieszkam w niemczech juz od 11 lat i zdaje teraz mature:) ciesze sie Ze rodzice umozliwili mi nauke tutaj.
G
Wow historia rodem z Kopciuszka:) Opisz ją gdzieś - tylko po polsku:))) Super,naprawde. Jesteś piękna i zasłużyłaś na taką szanse:) Sczerze to śledziłam kiedyś Twój photoblog i już wtedy spodobała mi się Twoja uroda i delikatność:) A jesteś taka młodziutka:) Gratuluje i życzę dalszych sukcesow:) Noi mam nadzieje,ze jeszcze zobacze Cie ja jakims bilbordzie w Polsce:) A powiedz mi Ty mieszkasz w Niemczech i uczysz sie tam tak? Od ilu lat?:) Perfect znasz niemiecki?:) Chyba nieciekawie tam jest teraz prawda?:)
C
No z 800 ich bylo <br /> No zkontaktowali mnie ludzie z Bershki z Dresden <br />
G
Wow:) A dużo tych zdjęć Ci robili?:P I skontaktowali się z Toba ludzie z Niemiec prawda?:p
C
Ciuchy byly bardziej wiosenne bo to nowa kolekcja. Ale stwierdzilam ze bylo wiecej stylizacji na wyjscia wieczorowe ;)
G
A powiedz mi jeszcze te zdjecia to jakie były? W studio?:) Ubrania na zime prawda?:)
G
Aaaaa o to mi chodziło właśnie:) No to suuuper:) Gratuluje:) A jak bedziesz miala do nich dostep albo ten katalog w reku udostepnisz go na stronce?:) Ja raczej na pewno nie bede miala do niego do stepu a baaaaardzo jestem ciekawa efektu:) Gratuluje naprawde i fajnie,ze w koncu ktos Cie zauwazyl bo jestes maga piekna i skromna:)
G
Kurcze, nie rozumie - możesz jaśniej troszeczkę?:) Prosze:)
C
Nie, nie byla platna. Oni mnie chcieli do sesji i oni beda tymi zdjeciami reklamowac wiec ja dostaje pieniadze :D
G
Płatna była ta sesja prawda?:P tak pytam z ciekawosci:) Powinnas wystapic w Top Model:)
G
A na internecie? :) W sklepach rozumie niemieckich tak?:)
C
W katalogach i w sklepie Bershki :) Bardzo Dziekuje :)
G
W takim razie WIELKIE WOW i moje gratulacje. Fakt faktem jestes piekna:)<br /> To gdzie bedzie mozna zobaczyc Twoje zdjecia?:)))
C
Moj instagram: checcolate1 <br /> Nie wygralam sesji - tylko oni mnie znalezli przez Bloga i inne platformy i Tak so tego doszlo :)
H
Only for girls?
Antworten
L
Wirst du uns deine Make-up-Routine zeigen? du bist so schön
Antworten
C
Na klar :)
C
Du bist wunderschön!!<br /> Ich würde mich sehr über einen Post mit dem Thema: Wimpern freuen. <br /> Liebe Grüsse! :)
Antworten
E
Hast du einen Freund?
Antworten
C
Hier heißen aber ganz schön viele Elisa?!:D <br /> Nein, habe ich nicht.
E
Bitte einen FAQ! Zum beispiel 50. Punkte über dich! Du bist inspirierend!
Antworten
L
Wie lautet dein Ask?
Antworten
C
Ich habe mit Erstellen des Bloges mein Profil bei Ask.fm für eine gewisse Zeit deaktiviert, da ich testen möchte, ob der Blog allein reicht, um eure Fragen zu beantworten. <br /> Sollte jemand nicht wollen, dass seine Kommentare hier erscheinen trotz Anonymität, soll sich bitte bei Instagram-Direkt, Snapchat oder Facebook melden. :*<br /> <br /> instagram: checcolate.1<br /> snapchat: checcolate.1<br /> Facebook: Klaudia Sfcz
P
Du bist so schööööööööön
Antworten
E
Endlich! Ich freue mich riesig über deinen Blog.<br /> Mich würden deine Outfits für den Sommer interessieren und deine Makeup-Tipps für die heißen Tage
Antworten
A
Zeig uns deine Favoriten und Lieblinge in diesem Sommer. (Outfit/Klamotten mäßig)
Antworten
C
Mit diesem Post kannst du Anfang der Woche rechnen :)